Digitalizare: Toate procesele de business, într-o singură platformă

Imaginați-vă o platformă care integrează automatizarea proceselor de business, gestionarea documentelor și a datelor, într-un singur loc. Acces securizat, disponibil oricând și de oriunde, pentru a îmbunătăți eficiența și siguranța afacerii tale.  

blade-demo-gratuit-form

Vrei să discuți cu noi despre digitalizare?

    Nume

    Email

    Telefon

    Companie

    Prin completarea acestui formular esti de acord ca datele tale sa fie folosite pentru a ti se trimite materialul solicitat. Vezi si politica de confidentialitate.

    digitalizare

    Consultanții BLADE recomandă platforma de digitalizare JobRouter®

    Lansată în 2012, JobRouter® este astăzi una dintre cele mai solide platforme de digitalizare a proceselor de business. Din 2016, suntem parteneri certificați în România și am integrat soluția în companii care aveau nevoie de claritate, automatizare și control real asupra documentelor și fluxurilor interne.

    Ce face JobRouter® diferit? Și de ce merită să-l iei în calcul?

    Pentru că este personalizabila. Odată ce aflăm care sunt nevoile tale, specialiștii noștri vor „croi” aplicația pe măsură business-ului tău.

    Pentru că este o platformă friendly, care se integrează cu orice altă aplicație care are o bază de date.

    Pentru că centralizează toate datele, fișierele sau contractele (care în mod normal sunt împărțite în mai multe aplicații) într-o singură platformă.

    optimizare procese

    Pentru că oferă posibilitatea de a automatiza fluxurile de lucru din orice organizație cu buget restrâns și fără o armată de programatori.

    Documente, aprobări, procese, într-un singur loc

    9 cazuri în care JobRouter® poate fi cel mai bun aliat al organizației tale

    • Modulul JobArchive permite arhivarea electronică a documentelor într-un mod certificat de către mari firme de audit.

    • Pe lângă criteriile standard folosite în arhivarea documentelor se pot folosi funcționalități de recunoaștere optică a caracterelor și căutare în textul documentelor.

    • Pentru a automatiza și digitaliza aceste procese putem implementa, cu ajutorul platformei JobRouter®, fluxuri automate care vor prelua cererile și le vor transmite pe un flux prestabilit de aprobare.

    • Cererile de achiziții se pot integra cu sistemul ERP existent, extrăgând date privind bugetele și sursele de bugetare.

    • Aplicația vă prelua cererea, vă compara câmpurile și va identifica utilizatorul care a inițiat cererea, după care vă transmite documentul rezultat.

    • Fiecare din membrii incluși în fluxul de aprobare, în mod automat, în funcție organigramă și de regulile de business aplicabile, poate să adauge paragrafe și comentarii în document, rezultând la final un document aprobat sau respins, care va fi arhivat automat.

    • Marele beneficiu al gestiunii contractelor cu clienții și furnizorii prin această platformă (comparativ cu ERP) îl constituie prețul mai scăzut.

    • În cazul unui ERP toate persoanele care trebuie să semneze/aprobe un contract sunt nevoite să aibă licențe, ceea ce implică costuri mari.

    • În cazul JobRouter® aceste cheltuieli nu mai există. În plus, fiecare utilizator implicat în fluxul de aprobare poate să-și seteze alerte privind scadența contractelor și să introducă comentarii privind eficiența contractului respectiv.

    • Contractele făcute pe un model prestabilit, cu modificări doar în zona câmpurilor prestabilite, pot fi generate, completate, aprobate și trimise în mod automat.

    • Documentele de intrare sunt citite automat, verificate și procesate. JobRouter® citește datele din header-ul facturii și compară datele din comandă cu datele din factura de intrare.

    • Procesele de verificare vor rula automat în background-ul sistemului ERP. Rezultatul final îl reprezintă factura verificată și validată, care poate fi salvată într-un loc sigur și arhivată pe termen lung.

    • Facturile de ieșire din organizație pot fi personalizate pe departamente, fiecare departament având propriile persoane de decizie care aprobă facturile înainte de a le expedia către client.

    • Este important pentru tine să ai o imagine clară asupra bugetului la orice oră și de oriunde?

    • Folosind platforma recomandată de consultanții BLADE vei ști în timp real cât ai cheltuit din bugetul planificat și cum poți folosi eficient bugetul rămas.

    • Centralizarea concediilor și preluarea task-urilor persoanei care lipsește de către alt coleg, constituie de multe ori o problemă pentru organizații.

    • Aplicația pe care ți-o recomandăm ajută la crearea fluxurilor de aprobări pentru cererile de concedii și a unei imagini clare a programării concediilor.

    • Fiecare angajat ce are nevoie de aprobare privind o deplasare poate să inițieze cererea în aplicația JobRouter®.

    • Astfel va exista o imagine de ansamblu asupra cheltuielilor cu deplasările, ceea ce va ușura procesul de decontare. Mai mult, aceste cheltuieli pot fi corelate cu centrele de cost și profit din sistemul ERP.

    • În cadrul proiectelor de lungă durată și complexe, urmărirea îndeplinirii obiectivelor în timpul agreat și la costul convenit poate deveni o sarcină dificilă.

    • Cu aplicația JobRouter® se pot defini proiecte de tip WBS (work breakdown structure) cu urmărirea anumitor indicatori cheie specifici proiectelor în derulare.

    • Modulul JobArchive permite arhivarea electronică a documentelor într-un mod certificat de către mari firme de audit.

    • Pe lângă criteriile standard folosite în arhivarea documentelor se pot folosi funcționalități de recunoaștere optică a caracterelor și căutare în textul documentelor.

    Studii de caz

    Universitatea Tehnică Cluj Napoca

    Pentru acest client am implementat un modul de registratura care inglobeaza toate documentele ce intra si ies din universitate. Documentele se trimit pe email catre registratura si apoi urmeaza un flux intern de aprobare. Pentru…

    Read more: Universitatea Tehnică Cluj Napoca
    servere

    Evaluarea proiectului de către client

    Universitatea Tehnică Cluj-Napoca

    La doar două săptămâni după ce fluxurile de lucru digitalizate au devenit operaționale, Universitatea înregistra deja circa 1000 de documente generate pe săptămână, dintre care mai bine de un sfert erau pe fluxuri automatizate complet. Angajații universității sunt foarte mulțumiți în special de faptul că s-a redus considerabil timpul pierdut cu plimbarea documentelor fizice și timpul de aprobare a unei cereri.

    digitalizare it