Digitalizare: Centralizam procesele de business intr-o singura platforma

Cum ar fi sa folosesti o singura platforma care sa integreze atat automatizarea proceselor de business cat si managementul documentelor si al datelor? Cu acces securizat oricand si de oriunde.

Demo Gratuit

Completeaza acest formular si beneficiaza de o prezentare hands-on a platformei JobRouter

* Prin completarea acestui formular esti de acord ca datele tale sa fie folosite pentru a fi contactat de BLADE in vederea inscrierii la DEMO. Vezi si politica de confidentialitate.

Consultantii de business BLADE
recomanda platforma de digitalizare JobRouter

Lucram cu platforma all-in-one dezvoltata de nemtii de la JobRouter AG inca din 2012 iar in 2016 am devenit parteneri oficiali in Romania.

De ce recomandam JobRouter® ?

Pentru ca este personalizabila si o data ce aflam care sunt nevoile si durerile business-ului tau, specialistii nostri in JobRouter vor „croi” aplicatia pe masura business-ulului tau

Pentru ca este o platforma friendly, care se integreaza cu orice alta aplicatie care are o baza de date

Pentru ca centralizeaza toate datele, fisierele sau contractele (care in mod normal sunt impartite in mai multe aplicatii) intr-o singura platforma

Pentru ca ofera posibilitatea de a automatiza fluxurile de lucru din orice organizatie cu buget restrans si fara o armata de programatori

Afla cum poti eficientiza fluxurile de lucru si centraliza toate documentele intr-o singura aplicatie!

10 cazuri in care JobRouter devine cel mai bun
aliat al organizatiei si al membrilor acesteia

Fluxul de documente care intra si care ies este de obicei unul foarte mare si poate fi destul de anevoios pana la rezultatul final – ahivarea documentului. Folosind aplicatia JobRouter, initiatorul va sti in orice moment stadiul documentului, de la creare pana la arhivare.

Cererile de achizitii se pot integra cu sistemul ERP, extragand date privind bugetele si sursele de bugetare.

JobRouter va prelua cererea, va compara campurile si va identifica utilizatorul care a initiat cererea, dupa care va transmite pe fluxul de aprobari documentul.

Fiecare din membrii inclusi in fluxul de aprobare poate sa adauge paragrafe si comentarii in document, rezultand la final un document aprobat sau respins.

Marele beneficiu al gestiunii contractelor cu clientii si furnizorii prin aceasta platforma (comparativ cu ERP) il constituie pretul mai scazut. In cazul unui ERP toate persoanele care trebuie sa semneze/aprobe un contract sunt nevoite sa aiba licente, ceea ce implica costuri mari. In cazul JobRouter aceste cheltuieli nu mai exista. In plus, fiecare utilizator implicat in fluxul de aprobare poate sa-si seteze alerte privind scadenta contractelor si sa introduca comentarii privind eficienta contractului respectiv.

Documentele de intrare sunt citite automat, verificate si procesate. JobRouter citeste datele din header-ul facturii si compara datele din comanda cu datele din factura de intrare.

Procesele de verificare vor rula automat in background-ul sistemului ERP. Rezultatul final il reprezinta factura verificata si validata, care poate fi salvata intr-un loc sigur si arhivata pe termen lung.

Facturile de iesire din organizatie pot fi personalizate pe departamente, fiecare departament avand propriile persoane de decizie care aproba facturile inainte de a le expedia catre client.

Este important pentru tine sa ai o imagine clara asupra bugetului la orice ora si de oriunde? Folosind platforma recomandata de consultantii BLADE vei sti in timp real cat ai cheltuit din bugetul planificat si cum poti folosi eficient bugetul ramas.

Centralizarea concediilor si preluarea task-urilor persoanei care lipseste de catre alt coleg, constituie de multe ori o problema pentru organizatii. Aplicatia pe care ti-o recomandam ajuta la crearea fluxurilor de aprobari pentru cererile de concedii si a unei imagini clare a programarii concediilor.

Fiecare angajat ce are nevoie de aprobare privind o deplasare poate sa initieze cererea in aplicatia JobRouter.

Astfel va exista o imagine de ansamblu asupra cheltuielilor cu deplasarile, ceea ce va usura procesul de decontare. Mai mult, aceste cheltuieli pot fi corelate cu centrele de cost si profit din sistemul ERP.

Studiu de caz Am ajutat UTCN sa adopte digitalizarea fluxurilor de lucru

Cereri de achizitii si de deplasari – toate digitalizate si centralizate in platforma JobRouter. Clientul nostru avea doua nevoi importante privind aceste doua fluxuri de lucru – eficientizarea maxima a timpului si trasabilitatea fiecarui document inregistrat oricand, de oriunde.

Ce spun clientii nostri
UTCN

La doar doua saptamani dupa ce fluxurile de lucru digitalizate au devenit operationale, universitatea inregistra deja circa 1000 de documente generate/saptamana, dintre care mai bine de un sfert erau pe fluxuri automatizate complet.