fbpx

Digitalizare: toate procesele de business intr-o singura platforma

Cum ar fi sa folosesti o singura platforma de digitalizare care sa integreze atat automatizarea proceselor de business cat si managementul documentelor si al datelor? Cu acces securizat oricand si de oriunde.

Demo Gratuit

Completeaza acest formular si beneficiaza de o prezentare hands-on a platformei JobRouter®

    * Prin completarea acestui formular esti de acord ca datele tale sa fie folosite pentru a fi contactat de BLADE in vederea inscrierii la DEMO. Vezi si politica de confidentialitate.

    Consultantii de business BLADE
    recomanda platforma de digitalizare JobRouter®

    Lucram cu platforma de digitalizare all-in-one dezvoltata de nemtii de la JobRouter AG inca din 2012, iar in 2016 am devenit parteneri certificati in Romania.

    De ce JobRouter® ?

    smartphone

    Pentru ca este personalizabila; odata ce aflam care sunt nevoile tale, specialistii nostri vor „croi” aplicatia pe masura business-ului tau.

    text-document

    Pentru ca este o platforma friendly, care se integreaza cu orice alta aplicatie care are o baza de date.

    documents-exchange

    Pentru ca centralizeaza toate datele, fisierele sau contractele (care in mod normal sunt impartite in mai multe aplicatii) intr-o singura platforma.

    workflow

    Pentru ca ofera posibilitatea de a automatiza fluxurile de lucru din orice organizatie cu buget restrans si fara o armata de programatori.

    Afla cum poti digitaliza fluxurile de lucru si centraliza toate documentele intr-o singura aplicatie!

    9 cazuri in care JobRouter®
    poate fi cel mai bun aliat al organizatiei tale

    Fluxul de documente este de obicei unul foarte mare si poate fi destul de anevoios pana la rezultatul final – arhivarea documentului.

    Folosind aplicatia JobRouter®, specialistii BLADE implementeaza un flux de aprobari cu rolul de a digitaliza toate documentele care trec prin registratura, usurand sarcinile persoanelor implicate.

    Astfel, va exista o interactiune permanenta intre initiator si persoanele care aproba. Initiatorul poate fi informat despre stadiul cererii sale, fara sa mai fie nevoie sa se deplaseze la registratura.

    Documentul rezultat in urma cererii va fi arhivat cu ajutorul modului JobArchive.

    Pentru a automatiza si digitaliza aceste procese putem implementa, cu ajutorul platformei JobRouter®, fluxuri automate care vor prelua cererile si le vor transmite pe un flux prestabilit de aprobare.

    Cererile de achizitii se pot integra cu sistemul ERP existent, extragand date privind bugetele si sursele de bugetare.

    Aplicatia va prelua cererea, va compara campurile si va identifica utilizatorul care a initiat cererea, dupa care va transmite documentul rezultat.

    Fiecare din membrii inclusi in fluxul de aprobare, in mod automat, in functie organigrama si de regulile de business aplicabile, poate sa adauge paragrafe si comentarii in document, rezultand la final un document aprobat sau respins, care va fi arhivat automat.

    Marele beneficiu al gestiunii contractelor cu clientii si furnizorii prin aceasta platforma (comparativ cu ERP) il constituie pretul mai scazut.

    In cazul unui ERP toate persoanele care trebuie sa semneze/aprobe un contract sunt nevoite sa aiba licente, ceea ce implica costuri mari.

    In cazul JobRouter® aceste cheltuieli nu mai exista. In plus, fiecare utilizator implicat in fluxul de aprobare poate sa-si seteze alerte privind scadenta contractelor si sa introduca comentarii privind eficienta contractului respectiv.

    Contractele facute pe un model prestabilit, cu modificari doar in zona campurilor prestabilite, pot fi generate, completate, aprobate si trimise in mod automat.

    Documentele de intrare sunt citite automat, verificate si procesate. JobRouter® citeste datele din header-ul facturii si compara datele din comanda cu datele din factura de intrare.

    Procesele de verificare vor rula automat in background-ul sistemului ERP. Rezultatul final il reprezinta factura verificata si validata, care poate fi salvata intr-un loc sigur si arhivata pe termen lung.

    Facturile de iesire din organizatie pot fi personalizate pe departamente, fiecare departament avand propriile persoane de decizie care aproba facturile inainte de a le expedia catre client.

    Este important pentru tine sa ai o imagine clara asupra bugetului la orice ora si de oriunde?

    Folosind platforma recomandata de consultantii BLADE vei sti in timp real cat ai cheltuit din bugetul planificat si cum poti folosi eficient bugetul ramas.

    Centralizarea concediilor si preluarea task-urilor persoanei care lipseste de catre alt coleg, constituie de multe ori o problema pentru organizatii.

    Aplicatia pe care ti-o recomandam ajuta la crearea fluxurilor de aprobari pentru cererile de concedii si a unei imagini clare a programarii concediilor.

    Fiecare angajat ce are nevoie de aprobare privind o deplasare poate sa initieze cererea in aplicatia JobRouter®.

    Astfel va exista o imagine de ansamblu asupra cheltuielilor cu deplasarile, ceea ce va usura procesul de decontare. Mai mult, aceste cheltuieli pot fi corelate cu centrele de cost si profit din sistemul ERP.

    In cadrul proiectelor de lunga durata si complexe, urmarirea indeplinirii obiectivelor in timpul agreat si la costul convenit poate deveni o sarcina dificila.

    Cu aplicatia JobRouter® se pot defini proiecte de tip WBS (work breakdown structure) cu urmarirea anumitor indicatori cheie specifici proiectelor in derulare.

    Modulul JobArchive permite arhivarea electronica a documentelor intr-un mod certificat de catre mari firme de audit.

    Pe langa criteriile standard folosite in arhivarea documentelor se pot folosi functionalitati de recunoastere optica a caracterelor si cautare in textul documentelor.

    Studiu de caz Am ajutat UTCN sa adopte digitalizarea fluxurilor de lucru

    Cereri de achizitii si de deplasari – toate digitalizate si centralizate in platforma JobRouter®. Clientul nostru avea doua nevoi importante privind aceste doua fluxuri de lucru – eficientizarea maxima a timpului si trasabilitatea fiecarui document inregistrat oricand, de oriunde.

    Evaluarea proiectului de catre client

    La doar doua saptamani dupa ce fluxurile de lucru digitalizate au devenit operationale, Universitatea inregistra deja circa 1000 de documente generate pe saptamana, dintre care mai bine de un sfert erau pe fluxuri automatizate complet. Angajatii universitatii sunt foarte multumiti in special de faptul ca s-a redus considerabil timpul pierdut cu plimbarea documentelor fizice si timpul de aprobare a unei cereri.